Praceplastyczne.pl to serwis z pomysłami na prace plastyczne dla dzieci w wieku szkolnym. Korzystają z niego nie tylko najmłodsi ale też nauczyciele i rodzice. Naszą największą siłą jest kanał Youtube. To tu zamieszczamy wszystkie nasze instruktażowe filmy które obejrzano już ponad 3,5 mln razy.


Współpraca

Jesteśmy otwarci na różne formy. Nie boimy się wyzwań :) Kilka propozycji zostało opisanych poniżej. Zachęcamy do kontaktu.
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Telefon: 530 369 383

Nasze statystki: 100 000 UU/rok, 430 000 PV/rok, 6 700 polubień na FB, 10 200 subskrypcji, 3 500 000 wyświetleń i 280 filmów na Youtube


Sponsor konkursu
Organizujemy cykliczne, duże konkursy skierowane do nauczycieli. Bierze w nich udział kilkaset osób. Staramy się aby nagrody były odpowiednio opisane i wyeksponowane. Warto już teraz zapytać o najbliższą edycję.

Zalety:

  • długi czas trwania konkursu/promocji (około miesiąca)
  • nieinwazyjna i pozytywnie odbierana forma
  • widoczność na wszystkich podstronach oraz na Facebooku

Możemy też przygotować indywidualny akcje, ukierunkowane na promocje jednego produktu czy marki.


Reklama odsłonowa
Popularna forma emitowana w postaci kreacji graficznych na stronach portalu PracePlastyczne.pl (zobacz rozmieszczenie reklam)

Zalety:

  • emisja w dobrze widocznych miejscach
  • możliwość prezentacji dowolnego produktu/usługi

 


Sponsor filmu
Forma reklamowa polegająca na wyświetleniu planszy reklamowej przed lub/i po filmie. 

Zalety:

  • każdy użytkownik oglądający film będzie miał kontakt z reklamą
  • możliwość prezentacji dowolnego produktu/usługi
  • nieinwazyjna i pozytywnie odbierana forma
  • nieograniczony czas i ilość emisji - reklama jest integralną częścią filmu 

Film jest publikowany i promowany na:

  • kanale Youtube (dotarcie do subskrybentów) 
  • FaceBooku (dotarcie do fanów strony)
  • stronie PracePlastyczne.pl:
    a) osobna podstrona z opisem pracy
    b) strona właściwej podkategorii
    c) strona główna (ok. 7 dni)

Lokowanie produktu
Forma reklamowa polegająca na wykorzystaniu produktów klienta w filmie.

Zalety:

  • widoczność produktu przez większą cześć filmu
  • pokazanie produktu w praktyce
  • nieinwazyjna i nieodczuwalna dla widza forma reklamy
  • nieograniczony czas i ilość emisji - reklama jest integralną częścią filmu 

Film jest publikowany i promowany na:

  • kanale Youtube (dotarcie do subskrybentów)
  • FaceBooku (dotarcie do fanów strony)
  • stronie PracePlastyczne.pl:
    a) osobna podstrona z opisem pracy
    b) strona właściwej podkategorii
    c) strona główna (ok. 7 dni)

Praca plastyczna sponsorowana + film
Forma reklamy obejmująca przygotowanie i opracowanie pomysłu na pracę plastyczną w której głównym "aktorem" będzie produkt klienta. 

Zalety:

  • maksymalna widoczność
  • możliwość zaprezentowania wszystkich zalet i możliwości produktu
  • nieograniczony czas i ilość emisji - reklama jest integralną częścią filmu 

Film jest publikowany i promowany na:

  • kanale Youtube (dotarcie do subskrybentów)
  • FaceBooku (dotarcie do fanów strony)
  • stronie PracePlastyczne.pl:
    a) osobna podstrona z opisem pracy
    b) strona właściwej podkategorii
    c) strona główna (ok. 7 dni)